آموزشی, تکنولوژی, جدیدترین اخبار

ویژگی های هندزفری بلوتوثی

هندزفری‌های بلوتوثی (بی‌سیم) دارای یک ساختار کلی هستند که این ساختار شامل درایور صوتی، گیرنده بلوتوثی، تقویت‌کننده‌های داخلی و دیگر اتصالاتی که برای حذف نیاز به سیم ضروری است، می‌باشد. تمامی این اتصالات و قطعات با توجه به نوع کیفیتی آن‌ها به هزینه تولید آن می‌افزایند. هندزفری های بلوتوثی برای اتصال به گوشی هوشمند از بستر بلوتوث استفاده می‌نمایند.

راحتی بیشتر

از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت هندزفری‌های بلوتوثی، عدم وجود سیم اضافه‌ای است که در هنگام کار مشکل‌ساز می‌شود. نبود سیم اضافه به آسایش بیشتر در هنگام استفاده منجر می‌شود. همچنین این نوع هندزفری‌ها دارای محدودیت‌های بسیار کمی هستند و توانایی اتصال به اکثر دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها را دارند.

اندازه کوچک‌تر

از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها سایز کوچک آن‌ها است. همین مورد باعث راحتی کار و راحتی جابه‌جایی (قرارگیری بی‌دردسر در کیف یا جیب) می‌شود. این دسته هندزفری‌ها هر بار کوچک‌تر از قبل تولید شده و مجهز به دستیار صوتی‌های داخلی نیز هستند.

بُرد زیاد

برد اکثر مدل‌های بی‌سیم به خوبی به 9 تا 10 متر (یا شاید 15 متر) هم می‌رسد. (البته استثنائاتی هم وجود دارد که بعضی از مدل‌های بی‌سیم هستند که برد مفید 30 متری دارند!)

دکمه کنترل صدا

در هندزفری‌های بلوتوثی، دکمه کنترل صدا بر روی گوش کاربر قرار گرفته و به راحتی می‌توان مکالمه یا موسیقی را قطع و وصل کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *